2 metode pentru alegerea unui nume de domeniu

Numele domeniului reprezintă adresa dvs. pe internet. În cele ce urmează vom încerca să dăm o mână de ajutor să puteți face o alegere inspirată a domeniului dvs.

1. Combinații din cuvinte cheie

Faceți o listă cu cele mai importante 5 cuvinte cheie care reprezintă afacerea dvs. Aceste cuvinte cheie le puteți folosi  ca prefix/sufix pentru crearea noului domeniu. De exemplu, dacă domeniul de activitate este vânzarea articolelor de îmbrăcăminte vom face o listă cu următoarele 5 cuvinte: top, outlet,  fashion, stil, sport (lista poate continua, o veți face în funcție de profilul magazinului). Puteți combina și cu numele firmei/magazinului fizic care deja îl aveți. Cu aceste cuvinte cheie vă puteți juca creând combinații până ajungeți la cea perfectă.
Exemple concrete bune:
Covasna + lactate=covalact.ro
Iași + confecții=iasiconf.ro
Mobilă + expert=mobexpert.ro
etc.

2. Fiți diferit, alegeți brandul

În anii 2000 erau la modă domeniile super SEO cumpărate direct pe cuvântul cheie (rochii. ro, cazare.ro, pantofi.ro), apoi au apărut cele cu adjective: „top…x,” „best…x,” „hot…x” „), care nu întotdeauna sunt cea mai bună alegere. Dacă sunteți destul de curajoși puteți investi într-un nume brandabil, care pe viitor va evidenția și consolida poziția site-ului pe internet (ex: zara.ro, zenda.ro, zuzu.ro, etc.)

Concluzii
Nu alegeți un nume de domeniu asemănător cu unul deja existent, va fi un dezastru, traficul fiind dirijat către site-ul mai cunoscut sau mai vechi. Alegeți un nume scurt, format maxim din doua cuvinte de preferat fără semnul minus, ușor de memorat și tastat. Este de preferat să evitați cifrele, care pot fi un motiv de confuzie, un utilizator neștiind cum să scrie: 5 sau cinci?

Exemplu de nume bun: betyshop.ro
Exemplu de nume neinspirat: magazin-haine-betyshop.ro

Verificați disponibilitatea domeniului de aici

 

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *