Pozele produsului determina potentialul client sa decida daca produsul este de calitate sau nu. Faceti un simplu test: prezentati unui prieten doua versiuni diferite ale aceluiasi produs, o pagina cu poze frumoase, luminoase, cu detalii si cu lumina potrivita si una cu poze miscate, cu umbre ale obiectelor, intunecate, ghiciti pe care pagina o va alege?Elementul vizual are un rol decisiv in captarea interesului si a dorinte ide cumparare. De aceea, pregatirea si selectarea celor mai bune imagini este esentiala pentru succesul in vanzari.
Nu folositi niciodata primele fotografii pe care le realizati
Experimentati unghiuri diferite, mutati sursele de lumina, faceti teste, descarcati pozele, editati-le si apoi decideti cele mai reusite abordari, care apoi le veti folosi pentru restul produselor. Daca veti fotografia peste cateva saptamani, notati setarile si unghiurile folosite pentru a reda aceleasi conditii in pozele realizate ulterior. Scoateti produsele din ambalaj daca acestea vin insotite de acesta.
Realizati poze direct pe model, daca este cazul
Exemplu: daca realizati bijuterii handmade, puneti una dintre poze cu colierul la gatul unui model sau manechin.
Utilizati un trepied
Intotdeauna utilizati un trepied! Doar acest lucru va poate garanta o imagine clara, nemiscata.
Incarcati cel putin 3-5 poze la un produs
Nu veti reusi sa convingeti prea tare daca produsul are doar o singura poza. Recomandarea noastra este sa incarcati cel putin 4 imagini secundare pentru a descrie perfect produsul si a inlocui experienta din magazinul fizic prin detaliile surprinse. Incarcati poze si cu alte detalii, exemplu: daca vindeti imprimante, fotografiati porturile USB si butoanele. Marimea pozei nu are sens sa depseasca 800×800 px deoarece majoritatea ecranelor de laptop/PC nu vor afisa pozele mai mari de atat. Avantajul consta in spatiul restrans care il ocupa pe server si viteza de incarcare.