Cum sa faci corect fotografiile de produs

Sugestii pentru fotografia de produs utilizata in magazinele online.
Fotografiile produselor dintr-un magazin online influenteaza major decizia de cumparare. Pozele produsului determina potentialul client sa decida daca produsul este de calitate sau nu. Faceti un simplu test: prezentati unui prieten doua versiuni diferite ale aceluiasi produs, o pagina cu poze frumoase, luminoase, cu detalii si cu lumina potrivita si una cu poze miscate, cu umbre ale obiectelor, intunecate, ghiciti pe care pagina o va alege?

1. Nu folositi niciodata primele fotografii pe care le realizati
Experimentati unghiuri diferite, mutati sursele de lumina, faceti teste, descarcati pozele, editati-le si apoi decideti cele mai reusite abordari, care apoi le veti folosi pentru restul produselor. Daca veti fotografia peste cateva saptamani, notati setarile si unghiurile folosite pentru a reda aceleasi conditii in pozele realizate ulterior. Scoateti produsele din ambalaj daca acestea vin insotite de acesta.
poza-produs-3

2. Realizati poze direct pe model, daca este cazul
Exemplu: daca realizati bijuterii handmade, puneti una dintre poze cu colierul la gatul unui model sau manechin.
poza-produs-1

3. Utilizati un trepied
Intotdeauna utilizati un trepied! Doar acest lucru va poate garanta o imagine clara, nemiscata.
poza-produs-2

4. Incarcati cel putin 3-5 poze la un produs
Nu veti reusi sa convingeti prea tare daca produsul are doar o singura poza. Incarcati poze si cu alte detalii, exemplu: daca vindeti imprimante, fotografiati porturile USB si butoanele. Marimea pozei nu are sens sa depseasca 800×800 px deoarece majoritatea ecranelor de laptop/PC nu vor afisa pozele mai mari de atat. Avantajul consta in spatiul restrans care il ocupa pe server si viteza de incarcare.
mai-multe-poze

Cateva clipuri utile mai jos


0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *