Poze insuficiente ale produsului. 95% din numarul acestora folosesc o singura poza pentru un produs. Faceti 3-5 poze din diferite unghiuri care sa evidentieze calitatile produsului. Daca este posibil preluati pozele de la producator.
Date insuficiente ale produsului (nu sunt afisate marimile, dimensiunile, culorile reale, etc.). 90% din retururi la haine sunt pe motive de nepotrivire marime. Afisati dimeniunile in centimetri (latime, lungime, maneca, etc.) nu totdeauna marimile universale S, M, XL, XXL sunt o alegere potrivita. In cazul electronicelor o solutie ar fi preluarea descrierii si caracteristicilor de pe site-ul producatorului, unde se gasesc fisele tehnice si instructiunile de utilizare.
Nu exista o reprezentare a produsului in spatiu. Produsele sunt mai mici (de obicei) sau mai mari decat par in imagine. Daca s-ar alege si un element pentru comparatie aceast motiv ar putea fi eliminat.
Calitatea produselor. Pretul prea mic la produse premium sau chiar medii trebuie sa fie un semnal de alarma. Asadar, pentru a putea prezenta în magazinul online o imagine concisă a produselor nu uitați de aspectele de mai sus.