fbpx
Skip to content
Costi Design Agency
  • Magazin Online
    • Creare Magazin Online
    • Pret Magazin Online
    • Sabloane magazin online
    • Portofoliu magazine online
  • Servicii
    • Creare Site
      • Creare site web
      • Pret creare site
      • Portofoliu site-uri web
      • Mentenanta site
    • Logo Firma
      • Creare Logo
      • Preturi Logo Firma
      • Portofoliu Logo
      • Portofoliu identitate vizuala
    • Gazduire Web
  • Blog
  • Contact
Meniu
  • Magazin Online
    • Creare Magazin Online
    • Pret Magazin Online
    • Sabloane magazin online
    • Portofoliu magazine online
  • Servicii
    • Creare Site
      • Creare site web
      • Pret creare site
      • Portofoliu site-uri web
      • Mentenanta site
    • Logo Firma
      • Creare Logo
      • Preturi Logo Firma
      • Portofoliu Logo
      • Portofoliu identitate vizuala
    • Gazduire Web
  • Blog
  • Contact
  • Magazin Online
    • Creare Magazin Online
    • Pret Magazin Online
    • Sabloane magazin online
    • Portofoliu magazine online
  • Servicii
    • Creare Site
      • Creare site web
      • Pret creare site
      • Portofoliu site-uri web
      • Mentenanta site
    • Logo Firma
      • Creare Logo
      • Preturi Logo Firma
      • Portofoliu Logo
      • Portofoliu identitate vizuala
    • Gazduire Web
  • Blog
  • Contact
Meniu
  • Magazin Online
    • Creare Magazin Online
    • Pret Magazin Online
    • Sabloane magazin online
    • Portofoliu magazine online
  • Servicii
    • Creare Site
      • Creare site web
      • Pret creare site
      • Portofoliu site-uri web
      • Mentenanta site
    • Logo Firma
      • Creare Logo
      • Preturi Logo Firma
      • Portofoliu Logo
      • Portofoliu identitate vizuala
    • Gazduire Web
  • Blog
  • Contact
DEMO
  • Branding

Care este diferenta intre Logo si Brand?

  • Costi Design
  • Nu există comentarii
  • Views: 63
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter

Cuprins articol

Apple versus Samsung, Nike versus Adidas, Coca-Cola versus Pepsi — aceste dezbateri contradictorii au existat dintotdeauna. Apartinatorii unora si altora isi apara fiecare partea de mult timp. Au fost incercari continue de a intari brand-urile cu sustinatori.
Brand versus Logo

Elementele unui brand

Exista o multitudine de elemente care ar putea fi reunite sub umbrela unei marci, fara a se limita la – nume, logo, forme, culori, imagini, sunete, valori, cultura, perceptie, mesaje, opinii, marketing si in vremea actuala, sociala, aceasta fiind implicarea mass-media.

Ascultati sunetul de mai jos:

Este probabil cel mai cunoscut ton de telefon din lume. Pentru cineva care nu se uita la ce marca de telefon ai si aude doar sunetul, acesta ar trebui sa subconstientizeze care este un reminder al marcii Apple.

Vesnica rivalitate intre lideri: Coca-Cola versus Pepsi

Oricine ar spune: „amandoua sunt apa cu zahar! Si asta ar fi in regula, nu-i asa?” Ingredientele sunt aceleasi, gustul acelasi. Care ar putea fi diferenta, pentru a crea opinii atat de puternice incat fanii ambelor tabere sunt gata sa le apere?

Coca-Cola si Pepsi au inceput cu logo-uri asemanatoare. Si totusi, de mult timp, Coca-Cola a fost  din punct de vedere strategic, un brand care induce emotia. Intre timp, Pepsi, este asociat cu energie multa, muzica si cateodata umor.

coca coala pepsi
Logo-urile Coca-Cola si Pepsi in anii 1940

Cu Logo vs Brand, dorim sa creeam unele comparatii logice intre un logo si o marca, pentru a ilustra rolul lor definitiv, astfel incat pe masura ce creati o afacere noua sau sa o ajutati pe una sa creasca, sunteti constienti de posibilitati si le puteti folosi in avantajul afacerii dumneavoastra.

Publicul cunoaste diferentele dintre logo si brand?

„Logo-ul este o reprezentare grafica a modului in care doreste sa fie perceputa o companie. Un brand este o perceptie colectiva a experientelor pe care le creeaza clientilor.”

Crearea siglelor este un proces usor automatizat astazi. O cautare pe Google va arunca o serie infinita de instrumente pentru a va crea (genera) logo-ul dvs. ipotetic, uneori chiar gratuit. Un brand este putin ciudat – are nevoie de oameni pentru a face treaba. Sau deocamdata asa stau lucrurile.

Un brand este un gest emotionant care ramane, dupa o experienta sau o serie de experiente, pentru un timp indelungat.

Oamenii sunt emotionali

Majoritatea alegerilor pe care oamenii le fac in viata sunt emotionale – inclusiv persoanele cu care interactioneaza. Mai rar exista vreun merit sau o alegere logica.

Un logo si un brand nu sunt diferite. Sau nu ar trebui sa fie. Oamenii trebuie sa reactioneze la ele, pozitiv in majoritatea cazurilor. Oamenii trebuie sa aiba grija, sa aprecieze, sa viseze, sa dea un exemplu, sa fie pompos, sa se inspire, sa se uite la brand-ul si logo-ul pe care il apreciaza.

Oamenii ca branduri

Sa luam aexemplul urmator: ai o intalnire cu un scop precis: trebuie sa inchei o afacere. Oponentul tau si-a facut temele despre tine si compania ta. Este pregatit cu setul sau de intrebari si are asteptari de la tine. El a fost suficient de informat pentru a clarifica orice indoiala sau nelamurire. In douazeci de minute, ati incheiat afacerea si ati avut timp sa purtati o discutie despre viata si alte lucruri, in general.

Pe de alta parte observati personalitatea, nivelul de articulare si alegerea precisa a cuvintelor. De asemenea, previzualizati amanunte despre inaltimea sa, ochii verzi, barba sa tunsa modern si jacheta maro pe care a purtat-o.

Poza lui este sigla – identificarea vizuala acceptata in mod unic.

Descrierea este brandul – identificarea mentala acceptata in mod unic de catre dvs.

Concluzie

In momentul in care o companie, un chelner sau chiar un SMS iese in evidenta, toate eforturile de branding ale campaniei lor, precum si bugetele de milioane pe care le cheltuie, sunt atinse pentru consumatorul vizat si experienta incepe sa se asimileze.

In esenta, un brand este o lista a promisiunilor nerostite si nelistate din partea unei afaceri catre oamenii intregii lumi.

  • apple, brand, coca cola, logo, pepsi, versus
PrevAnteriorGhid optimizare magazin online pentru incepatori
UrmatorulCe este o pagina de Facebook businessNext
Culori brand

Ce culoare se potrivește pentru brand-ul meu?

Culorile brandului și logo-ului vostru au o importanță deosebită pentru comapania voastră. Deci ce culori ar trebui să alegeți? Înainte de a răspunde la această întrebare, trebuie mai întâi să înțelegem cum influențează culorile psihologia.

Citeste mai mult »

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Categorii Blog

  • Blog home
  • eCommerce
  • Info
  • Ponturi
  • SEO

Cele mai citite

  • 2 metode pentru alegerea unui nume de domeniu (963)
  • Legislatie magazin online (840)
  • Cum sa faci corect fotografiile de produs (720)
  • GDPR, conditii obligatorii ce trebuiesc respectate de companiile de comert electronic (704)
  • Cum va paziti de hackerii care pretind ca v-au spart adresa de e-mail (509)

Articole recente

Programare telefonica Facebook Romania

Domenii premium

Domenii cu extensie .ro premium

Cat costa un magazin online

Cat costa un magazin online?

Facebook

#instagram

Magazine

  • Creare Magazin Online
  • Module Magazin Online
  • Portofoliu Magazine Online

Servicii

  • Creare Site Web
  • Creare Logo Firma
  • Identitate Vizuala

Util

  • Termeni si Conditii
  • Politica confidentialitate
  • ANPC

Resurse

  • Blog
  • Help Center
  • Testimoniale

Contact

  • Dep. vanzari: 0756.506.858
  • office@costidesign.ro
  • Dep. tehnic: 0756.616.693
  • tehnic@costidesign.ro

© Copyright 2007-2021. Dezvoltat cu ❤ in Ardeal

Facebook
Instagram