Google implementeaza o noua functionalitate. Avem posibilitatea sa vedem cine este in spatele unei reclame.

Facebook
WhatsApp
Pinterest
Twitter

Cuprins articol

Cu aceasta functionalitate Google ofera utilizatorilor posibilitatea sa controleze modul in care anunturile sunt personalizate sau chiar sa renunte la reclame.

Cum a pornit aceasta idee? Verificarea anunturilor electorale pe Google inca din 2018

In 2018 Google anunta o noua politica de verificare a identitatii pentru agentii de publicitate politici. Politica Google impunea ca toti agentii de publicitate care doresc sa difuzeze anunturi electorale pe platformele detinute de Google sa treaca printr-un program de verificare pentru a-si confirma idenititatea. Aceasta identitate este afisata in cadrul anuntului astfel incat utilizatorii sa poata afla mai multe despre anunturile electorale pe care le vad pe Google. De la introducerea acestui program Google a facut publicitate politica verificata in 30 tari.

In cadrul acestei initiative, agentii de publicitate vor fi obligati sa completeze un program de verificare pentru a putea face publicitate in reteaua Google. Agentii de publicitate vor trebui sa prezinte date de identificare personala, documente de infiintare a firmei sau alte informatii care sa dovedeasca cine sunt si tara in care isi desfasoara activitatea.

Cand va fi disponibila verificarea agentilor de publicitate pe Google?

Aceste date vor fi disponibile din vara anului 2020. Vor incepe prin verificarea agentilor de publicitate din SUA si apoi vor continua sa se extinda la nivel global.

Categorii Blog

Cele mai citite

Articole recente

Facebook