Setari generale magazin online

1. Setari generale magazin online

Setari de optimizare ale paginii principale (home page), datele magazinului, nume, adresa si localizare.

Durata 3:15 min.

2. Setari dimensiuni poze magazin online

O imagine face cat 1000 de cuvinte! Folositi imagini calitative, high-resolution, imagini cat mai multe ale aceluiasi produs din diferite unghiuri.
Unde credeti ca se duce prima data privirea cumparatorului?
Recomandam sa folositi poze cu dimensiune minima de 600×600 px, adica cu laturi egale (patrata).

Mai jos aveti un clip cu modalitatea de a modificare a logo-ul magazinului, favicon-ul (iconita) si dimensiunile pozelor de produs (in pagina de categorie, pagina de produs, etc.).

Durata 2:50

3. Realizare Backup magazin online

Important! Realizati periodic copii de siguranta ale magazinului dvs! Procedura este foarte simpla, se va salva doar baza de date. Aceasta va scuteste de probleme ulterioare in cazul in care doriti sa restaurati o versiune anterioara a magazinului.

Durata 0:33

4. Configurare casuta Facebook

Ultimele tendinte in e-commerce arata ca simbolurile de social media au devenit adevarate marci de incredere pentru utilizatori, de aceea este bine sa fie evidentiate pe tot site-ul, in partea dreapta cat si in footer/subsol.
Aveti mai jos un clip cu configurarea casutei de Facebook din dreapta site-ului si din subsol (footer). Daca nu aveti o pagina de facebook business va puteti crea una de aici . Pentru a crea o pagina de facebook business aveti nevoie de un cont personal de facebook.

Durata 2:57 min.

In cazul in care ati sters din greseala codul existent, il puteti copia de mai jos, inlocuind link-ul: https://www.facebook.com/magazinshopdesign/ cu cel al paginii dvs. de facebook.

<p><iframe allowtransparency=”true” frameborder=”0″ scrolling=”no” src=”//www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=https://www.facebook.com/magazinshopdesign/;width=210&height=210&colorscheme=light&show_faces=true&header=false&stream=false&show_border=true&appId=596641890470652″ style=”border:none; overflow:hidden; width:210px; height:195px;”></iframe></p>

5. Afisare preturi cu TVA

Aveti doua posibilitati de a afisa preturile:
1. Introduceti in fisa produsului pretul final de vanzare.
Exemplu: Daca un produs are pretul final de vanzare de 120 lei (cu TVA inclus) introduceti 120 lei.
2. Introduceti pretul unitar si lasati magazinul sa calculeze TVA-ul pentru fiecare produs. Cu aceasta metoda va fi afisat si pretul fara TVA sub pretul cu TVA. Aveti exemplul in tutorialul video de mai jos.

Durata 3:38

6. Editare date de  contact

Editarea datelor de contact, telefon, email, etc. din Top Meniu, pagina de produs si pagina de Contact.

Durata 1:59 min.

7. Google Analytics

Cu ajutorul instrumentului Google Analytics puteti monitoriza traficul si statisticile pe magazinul dvs. Pentru aceasta aveti nevoie de un cont de Gmail apoi sa creati codul de monitorizare din consola Google Analytics. Urmariti procedura mai jos.

Durata 1:51 min.

8. Setari comanda Minima/Maxima

Puteti seta minumul sau maximul unei comenzi.
Exemplu: o comanda poate fi finalizata doar atunci cand se atinge valoare de 250 lei sau sa nu depaseasca valoare de 5000 lei.

Durata 0:55 min.

9. Setari Subsol/Footer

Modificarea columnelor cu meniuri din partea de jos a magazinului.

Magazinele online la cheie sunt livrate cu semnătura ShopDesign in subsolul site-ului care poate fi sub formă de logo mic sau text.
Afișarea semnăturii ShopDesign vă oferă următoarele avantaje:

  •  prezentarea și afișarea magazinului dvs. în pagina oficială de portofoliu de aici
  • link direct permanent din pagina de portofoliu către prima pagină a magazinului dvs, foarte util în optimizarea SEO, urcând site-ul în rezultate și accelerând indexarea paginilor de către Google
  • prioritate în preluarea solicitărilor pentru suportul tehnic

Apasati aici daca doriti sa afisati semnatura ShopDesign din nou.

Durata 2:41 min.