Politica pentru suportul tehnic

CostiDesign va oferi suport tehnic timp de 3, 6 sau 12 luni de la data cumpararii oriarui pachet de magazin online. Suportul include doar rezolvarea erorilor si nu include personalizarea gratuita a magazinului sau a modulelor in functie de caz. Suportul tehnic nu va include nici o modificare extra sau schimbari (ex: schimbarea textului sau unui element de design in mai mare sau mai mic) a unei extensiei sau a unui modul. In cadrul suportului tehnic vor fi rezolvate doar problemele existente ale magazinului online/modulelor.

Daca intampinati orice fel de bug sau problema in afara perioadei de asistenta, va trebui sa extindeti suportul tehnic. Problemele care sunt intampinate in afara perioadei de suport, nu vor fi luate in considerare de echipa CostiDesign. Pentru extinderea perioadei de suport tehnic click aici.

Taxa de suport nu include orice alta schimbare facuta de utilizator prin care site-ul devine nefunctional sau unele functionalitati nu functioneaza ca atare. Asistenta va fi disponibila doar prin email (utilizatorul va trebui sa ne trimita toate datele de acces pentru ftp sau logarea in platforma pentru a rezolva problema, noi nu folosim share-screen, apelare pe skype sau alte retele de socializare ca sa rezolvam problema).

Prelungirea suportului tehnic este valabila pentru un singur magazin online (domeniu).